بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تيمي که در 4 بازي 20 گل بخورد در جهان نظير ندارد!

عبدالله ويسي به تماس مديرعامل باشگاه پيکان با سرپرست اين تيم پس از شکست اشاره کرد و گفت: ايشان تماس گرفتند و گفتند به ويسي بگوييد مورد حمايت ماست و استعفا ندهد تا در تعطيلات ليگ بتوانيم مشکلات را حل کنيم. اما من نمي توانم ادامه بدهم. تمام تلاشم را براي درست کردن تيم انجام دادم اما نشد. من به فکر پول نيستم چرا که اگر بودم آنقدر مي ماندم تا اخراجم کنند. همين الان هم پنج ماه است که حقوق نگرفته ام.

ويسي به تماس يکي از اعضاي هيات مديره بعد از باخت به صباي قم هم اشاره کرد و گفت: بعد از اين بازي يکي از اعضاي هيات مديره به من زنگ زد و گفت فيلم اين بازي را دوباره نگاه کن و ببين که بازيکنانت کم فروشي نکرده اند؟ من همان موقع گفتم که به بازيکنانم اطمينان دارم و اصلا اين مسائل را قبول ندارم.

وي ادامه داد: همانطور که قبلا نيز گفته بودم ما به خطرناکترين پرسپوليس خورده بوديم و اين تيم هم عقده هايش را سر ما خالي کرد. اين قويترين پرسپوليس نبود بلکه خطرناکترين بود چرا که در ليگ امسال زخم خورده بود.عبدالله ويسي در پايان به اقدامات برخي دلالان هم در ابتداي فصل اشاره کرد و گفت: يکي از دلالاني که خودش را خبرنگار معرفي کرد ابتداي فصل ليستي از بازيکنان مورد نظرش را پيش من آورد و گفت اگر اين بازيکنان را برداري ما از تيمت حمايت مي کنيم اما من همانجا ليست را پاره کردم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 8 / 1391برچسب:لیگ برتر,هفته چهاردهم,پیکان,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com